.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات دستگيري هنرپيشه معروف زن در برج ميلاد از زبان سردار رادان

جانشين فرمانده ناجا با اعلام اين موضوع که پليس اجازه برپايي مراسم و نمايشگاه هايي را که در آن عفاف رعايت نشود نمي دهد از دستگيري يک هنرپيشه معروف زن در برج ميلاد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، ماموران پليس امنيت اخلاقي با حضوري گسترده در مجموعه فرهنگي برج ميلاد که در آن کنسرت يکي از خوانندگان قرار بود برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آن ها به کنسرت جلوگيري کردند.در طول برگزاري اين کنسرت برابر اعلام مرکز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، "ل. الف"، بازيگر معروف سينما، تئاتر و تلويزيون نيز که قصد ورود به اين کنسرت را داشت به دليل بدحجابي مورد تذکر ماموران پليس امنيت اخلاقي قرار گرفت و در نهايت توسط پليس دستگير شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م- باران پور 24 خرداد 1391
اگر این زن بازیگر معروف هم نباشه با این موج رسانه ای چرا ایشان را بزرگ می کنید ؟در ایران اغلب بازیگران بی آنکه سواد آکادمیک بالایی داشته باشند به علت های گوناگون یکی ذوق یا استعداد و بالاتر از همه میمیک چهره و رابطه بازی وارد این عرصه می شوند و در این عرصه یک شبه روی شانه های تلویزیون و سینما بلند می شوند و برخی از آنان شیفته هالیوود می شوند وبرخی دیگر خودشان را وقف می دهند ... که جای خیلی از مطالب هم اینجا نیست !
نا شناس 24 خرداد 1391
خوب شد دلم خنک شد
ظهیری 25 خرداد 1391
کی بودش حالا؟؟
نا شناس 26 خرداد 1391
ايشون در خيلي از فيلم هاي مذهبي نقش افريني كردند اگه بشناسيش ميگي آخ دلم آتيش گرفت نه اينكه دلم خنك شد و تازه هركي هرچي بافته را كه نبايد باور كرد ما مازني ها به هوشمون مي نازيم پس نبايد زود احساسي شيم - موفق باشيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.